Terug in Canada!

15 april 2014 - Hagersville, Canada

Koos en Joukje in de schaduwVoor de vliegreis nog even een duikBoven FloridaBij Peter en Jackie in Hagersville

Ja, jullie zien het goed! We zijn weer terug in Canada! We vallen van de ene verbazing in de andere.

Maar goed, even terug naar gisteren. Aan alles komt een einde, dus ook aan het verblijf in het prachtige optrekje van Peter en Jackie. Nog even een duik en we kunnen  aan de schoonmaak, want over 14 dagen gaan Peter en Jackie opnieuw naar Florida, maar nu voor 14 dagen. Erg schoon hoeft het niet, zegt Peter, want over 14 dagen doen we echt alles goed, want dan komen we hier niet meer voor oktober/november. Dan is het hier weer lekker en mooi. In de zomer is het veel te warm en vochtig. Ja, want dan kan het enorm regenen in Florida bij een temperatuur van over de 35 gr. C.

Een vriend van Peter met zijn vrouw brengen ons even naar Punta Gorda AirPort, zo'n  20 Minuten verderop. Ja hoor, met z'n zeven personen in de auto kan hier best.

na wat oponthoud omdat de verlichting in de cabine van het vliegtuig uitviel, zijn we toch vertrokken. Dan maar zonder verlichting zal de piloot gedacht hebben. De vlucht  verliep rustig met in Florida prachtig weer en verder naar het noorden in de staat New York, waar Niagara Falls ligt, werd het steeds bewolkter.

De douane, nu van Canada, was weer heel coulant en we mochten snel weer door. Peter bracht ons snel en veilig weer thuis. Het Canadese verkeer verschilt echt veel van die in de E.U.

En toen we net wakker werden....... Zagen we dit!!

Van 29 graden naar minus 1 gr. C.

Wonderbaarlijk!!

1. Karste:
    15 april 2014
    Wat een beleving, maar hadden jullie de schaatsen meegenomen?
    Regen bij 35gr. is dus alsof je onder de douche staat!
    We zien uit naar het volgende bericht!
    gr. Karste en Zus en geniet.
  2. Nelleke en Wim:
    16 april 2014
    Jullie hebben toch wel de oorkleppen op en de snowboots aan?Wij leren elke dag weer wat meer van Canada, en wij maar denken dat we al zoveel gezien hadden.
    Groetjes
  3. Nelleke en Wim:
    17 april 2014
    Hoi, hoi, wij wensen jullie een goede terugreis.
    Groetjes