Pieters fabriek

8 april 2014 - London, Canada

Posters, door Erin gemaakt, voor de diverse beurzenHet eindproduct voor de waterzuiveringmachines zijn door Pieter zelf uitgedacht en gemaakt

Pieter heeft in het jaar 2000 zijn eigen ideeën over waterzuivering in praktijk gebracht en een eigen fabriekje begonnen. Overal waar water uit meren, bronnen of putten gehaald moet worden is verontreiniging mogelijk.

Pieter bedacht voor de reiniging van vervuild water een ingenieus systeem en bouwde de machines, die voor de apparaten noodzakelijk waren ook maar even zelf. Hij ontwikkelde de indrukwekkende printplaten ook zelf.

Nu staat er een fabriek met twee verdiepingen, waar Pieter, Evelyn en Erin met 8 andere medewerk(St.)ers de productie, verkoop, marketing en boekhouding doen. Ze exporteren naar alle continenten en daarvoor bezoeken Pieter en Erin veel beurzen, w.o. die in de RAI

Dinsdag zal Erin echter niet op het werk verschijnen, want zij en Ben zijn vanmorgen vroeg al voor de wittebroodsweken vanaf vliegveld London Int. naar het schiereiland Yucatan in Mexico vertrokken.

Koos en ik pakken vandaag ook onze koffers, want wij worden vanavond door Jackie en Piet opgehaald om morgen met hen en Joukje naar het zonnige en warme Florida te vliegen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Karste:
    8 april 2014
    Hallo
    Dus weer koffer pakken. Goede reis en een fijn verblijf in Florida.
    Lekker genieten van de mooie natuur en de warmte.
    En van elkaar en de mooie momenten.
  2. Jessica:
    10 april 2014
    GEFELICITEERD!!!!!!!!!!! Heel veel plezier vandaag.
    Dikke tuut van ons allemaal uit Renkum en Wirdum XXX
  3. Jessica:
    10 april 2014
    Groninger kalenders zijn veel sneller als die in Holland........;)
  4. Nelleke en Wim:
    Goedemorgen Koos ,

Heek hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag. 68 mmm.
    Het zal daar vast wel lekker warm zijn dan waar jullie vandaan komen. Wij vinden de berichtjes die Jan heeft gemaakt erg leuk.
    Heel veel groetjes , Wim en Nelleke
  5. Jan en thea:
    Hallo Lieve Koos,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,een hele gezellige dag gewenst,maar dat gaat best wel lukken ,met zoveel gezellige mensen om je heen daar,wat we op de reislogger zien hebben jullie het geweldig.!!!!!!!!
    Koos en Jan van ons een dikke knuf
    Van die twee uit Ankepuf.
  6. Klaske:
    Hallo zus

Van Harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Dikke tuut van klaske Edwin Samantha en Lucas
  7. Trix Jansen:
    11 april 2014
    Hallo Jan en Koos,Koos van harte proficiat met je verjaardag een gezellige dag en geniet er maar lekker van en laat je lekker verwennen! leuk om jullie verhalen te lezen en het is echt genieten als ik het zo allemaal lees! Nu maar weer heerlijk genieten van een zonnig Florida! Groetjes Trix ook van Jan.
  8. Karste:
    Hallo
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Geniet van jullie vakantie.Groeten vanuit Zwolle