Bij Joukje thuis,

11 april 2014 - Townsend, Canada

In Niagara Falls AirPort wachten we op het vliegtuigPieter en Evelyns huishoog in de lucht  met Joukje naar Florida

Dinsdagavond zijn we door Peter en Jackie, Joukjes dochter en schoonzoon, bij het huis van Piet en Evelyn opgehaald en zijn we naar Joukjes  appartement in Townsend gereden. In ongeveer anderhalf uur. Een kort ritje volgens Canadese begrippen. Daar hebben we heerlijk in de gastenkamer van het bejaardenhuis geslapen. Voor de aankleding van de kamer van deze 89-jarige moet je maar eens naar de video kijken!

De volgende dag zijn we naar het huis van Peter en Jackie gereden en dat was maar 10 minuten! Vandaar uit zijn we naar USA gereden in een prachtige auto. Ons viel nog steeds de bruine natuur op na die barre winter.

Bij de douane van USA was het heel streng. Wij hadden een ESTA-formulier, maar dat was niet genoeg. We moesten uit de auto en naar binnen in de hal geleid. Daar vonden ze ons heel knap, dat ze onze foto (zonder bril) en ook de vingerafdrukken van alle vingers wilden hebben. Leuke jongens daar, vond Koos!

Toen in een MD80 met 170 anderen naar Florida gevlogen. Het duurde maar tweeënhalf uur. Jammer dat de ramenlapper van deze prijsvechter vergeten was mijn raam te doen, want fotograferen was niet mogelijk!

Dus dan maar een foto van de inzittenden genomen, Joukje is toch net haar moeder?

De tweede auto van Peter werd gauw van de parkeerplaats gehaald en toen naar  Punta Gorda, Florida!

1. Bianca:
    13 april 2014
    Pap, de video van tante Joukjes kamer staat er niet op. En ik kan de video's van de bruiloft niet afspelen, ze werken niet...