Bij Peter en Jackie in Florida!

11 april 2014 - Punta Gorda, Florida, Verenigde Staten

En ook de reuze uitgave van de Bird of Paradise, 3 m. Hoog!na het ontbijt even zwemmen!Bird of Paradise, gewoon naast het zwembad!Ontbijten aan het zwembadPeters z

Een paradijselijke bungalow, van alle gemakken voorzien, is ons onderkomen van de volgende vijf dagen. Van alle gemakken voorzien in een parkachtige omgeving en met een buitentemperatuur van ca. 27 gr. C.

Binnen is het altijd 22 gr., want de airco mag natuurlijk niet ontbreken. in een kingsize bed breng je hier de nacht door. Alsof je in de Ritz slaapt.

Net als bij Piet en Evelyn is het ook hier heel gezellig. Nu Joukje er is wordt er natuurlijk alleen maar Fries gesproken. Gelukkig spreken Peter en Evelyn goed Nederlands, dus wordt er veel gelachen om de Friese verhalen.

's Middags moest Peter en ik ons weer eens schikken in een middagje Mall, maar nu in USA. Er werden schoenen, truien, bloesjes en datalek aangeschaft, want " hier is het toch zo goedkoop"! hoezo geld vliegt er doorheen????

's Avonds heel gezellig BBQ met de Weber en toch maar om 22.45 uur naar bed, want morgen staat er iets belangrijks te vieren!!!!

1. MarliesZijp:
    12 april 2014
    Happy birthday Koosje!!!!!
    doe geen enge dingen daar met die alligators om je heen!
    wat een heerlijk vakantie-adres.......
  2. Trix Jansen:
    13 april 2014
    Nou dat ziet er goed uit,heerlijk.....lekker buiten ontbijten en zwemmen wanneer je wilt wat een luxe.
    En dat shoppen in de USA is ook héél erg leuk!
    Heb je een leeg koffer meegenomen Koos? Haha.
    Gr.Trix
  3. Nelleke en Wim:
    14 april 2014
    Wij willen ook wel zo'n adresje in Florida . Boodschappen doen lijkt me daar ook wel wat.
    Groetjes